Tuesday 17 September 2013

Cuti OH Cuti... part I




NILAI 3....wah!!!....nk p shopping brang hiasan umah...mantopppp!!!!...sbrnya x planing pn nk pi Nilai.....en.huby pn tgh tido letih bru blik keja (wat OT nk + duit blanja)...kul 3 en.huby bngun trus ajak pi Nilai....kecil swiming pool.....lautan pacifik aku tadahkn la....hihihi....siap slalu.JOMMM!!!.....hihihi....
EXCITED.....excited.....nk djadikan cite.....aku TERtinggal kunci dlm umah....alamak!!!!!.....klu ada kngah lh la dia tlg....ni kngah dh balik Kedah....mcm ner ni...en.huby jgn ckp  la....dh gelabah dh....hihihi.....dengan kpakaran ilmu yg ada......aku pn ng banggany nk tunjuk bakat yg telah trsimpan lama stelah meninggalkan POLIMAS....TUKAR TOMBOL!!!!......nasib bik kunci moto ada....en.huby TERpaksa pi kedai bli tombol...hamer & pemutar skru (nasib bik kedai hardware blakg umah ja).
Semua peralatan ada...so kopek tombol lama & gantikan tombol baru...tingat keja lama kt POLIMAS....ni la ruti aku ari2 kt POLIMAS dlu...sampai dpt gelaran "Pakar Tomboi"....org Kedah panggil tombol, tomboi....
Selesai sudah......kembali ke plan asal......GO TO NILAI 3.....hohhohoho.....skit je brg yg d beli......fokus utama tilam & carpet.....DONE!!!...


ikot panduan ni nk tukar tombol......tp aku x ikot pn.....mkn kacang je....almaklumlah....pejam mata pn lh pasang...(blagak btol...)


P smata2 nk bli tilam bekam ng carpet je pn.....tq to en.huby, u are my HERO la..... ^_^

Lps ni kita smbang pasal Cuti OH Cuti... part II plak yer, Melaka & PD.....cooming soon.....

No comments:

Post a Comment